Regulamin
Regulamin – zasady rezerwacji w Hotelu Szyszko*** w Suwałkach
INFORMACJE OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa rodzaj, zakres, warunki i zasady dokonywania, anulowania, zmiany i rozliczania rezerwacji w ramach świadczonych usług.
- Właścicielem hotelu jest Mirage Tomasz Szyszko, ul. Noniewicza 57, 16-400 Suwałki, NIP:8442285682, REGON:385116365.
- Hotel Szyszko*** wynajmuje pokoje w interwale doby hotelowej. Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 do godziny 12.00.
- W cenę każdego noclegu wliczone jest: śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, siłownia oraz parking. Na terenie obiektu można także korzystać z darmowego dostępu do Internetu (WI-FI).
- Goście w ramach aktualnych promocji mogą otrzymać zniżki/benefity/rabaty na usługi, które są opisane na podstronie promocji na stronie www.hotel-szyszko.pl.
- Cena usług dla grup zorganizowanych jest każdorazowo ustalana indywidualnie
z kierownikiem recepcji hotelu. - Chęć przedłużenia pobytu, Gość zgłasza w recepcji osobiście, telefonicznie lub mailowo. Realizacja tego zgłoszenia możliwa jest w przypadku dostępności pokoi.
- Warunki anulowania rezerwacji określa wybrana oferta lub cennik.
- Klient oświadcza, iż zgodnie z zasadami rezerwacji zgadza się na warunki
jej anulowania, w przypadku wyboru karty płatniczej wyraża zgodę na preautoryzację. - W przypadku rezerwacji telefonicznych, w dniu planowanego przyjazdu Gość otrzyma smsa z recepcji z prośbą o potwierdzenie przybycia. W przypadku braku odpowiedzi, Hotel zastrzega sobie prawo do jej anulowania.
- Dodatkowe informacje: Pobyt dzieci do lat 4 – bezpłatnie w łóżku rodzica lub w łóżeczku turystycznym; opłata za śniadanie jest określona w cenniku danej oferty; pobyt dzieci w wieku od 4 do 12 lat – 100 zł/dobę.
- Opłata za zwierzę 100 zł/dobę. Zasadniczym warunkiem przyjęcia czworonoga jest zgłoszenie zwierzęcia podczas rezerwacji, a po przybyciu do hotelu posiadanie ważnej książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.
- Szczegółowy cennik pozostałych usług Centrum SPA oraz Restauracji dostępny jest na stronie www.hotel-szyszko.pl
- Informujemy, że w weekendy mogą odbywać się wydarzenia okolicznościowe.
Rezerwacje on-line
- Proces rezerwacji:
Rezerwacji on-line usług hotelowych dokonuje się poprzez wykonanie zaleconych przez automatyczny system rezerwacyjny czynności, polegających na wypełnieniu „Formularza rezerwacyjnego” (dalej Formularz).
Gość dokonujący rezerwacji usług hotelowych jest zobowiązany do podania w Formularzu poprawnych danych, ilości osób z podziałem na osoby dorosłe i dzieci, dokonania wyboru oferty cenowej zgodnie z którymi zostanie przygotowana rezerwacja wraz z kalkulacją kosztów. Gość zobowiązany jest podać w Formularzu następujące dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu komórkowego oraz złożyć oświadczenie, że zapoznał się z warunkami rezerwacji określonymi w Regulaminie i je akceptuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego miejsca. Rezerwacji usług hotelowych dokonuje się poprzez naciśnięcie przycisku „Zatwierdź rezerwację”.
Po dokonaniu rezerwacji, zgodnie z powyższą informacją, automatycznie i niezwłocznie na adres e-mail Gościa, Hotel wysyła potwierdzenie rezerwacji, w której potwierdza warunki złożonej oferty cenowej, numer rezerwacji, nazwisko i imię osoby, która dokonała rezerwacji, długość pobytu, ilość pokoi, nazwę oferty, wartość pobytu oraz warunki płatności.
Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Gościa w Formularzu, całkowitą odpowiedzialność ponosi Gość.
Ceny przedstawione w systemie stanowią iloczyn ceny za pokój oraz ilości nocy, liczby osób korzystających z usługi hotelowej i zawierają podatek VAT. Jeśli wybrana oferta obejmuje inne dodatkowe usługi wyszczególnione w opisie oferty, to taka informacja jest podana w opisie ceny wyświetlanej w systemie podczas dokonywania rezerwacji. Za usługi nieobjęte zamówieniem należność musi zostać uregulowana w hotelu przez Gościa.
Rezerwacji dokonuje się na osobę, której dane są ujęte w Formularzu.
Ostatnim etapem kończącym proces rezerwacji jest przekierowanie na stronę umożliwiającą dokonanie płatności kartą kredytową bądź przelewem bankowym.
Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku w wysokości 100% kosztów pobytu na konto bankowe Hotelu Szyszko***. Brak wpłaty spowoduje anulowanie rezerwacji.
W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować
się z recepcją Hotelu Szyszko*** telefonicznie 87 565 46 46, 504 467 467 lub mailowo e-mail: recepcja@hotel-szyszko.pl.
Hotel zwróci Gościowi wpłacony zadatek, w przypadku spełnienia warunków danej oferty, poprzez dokonanie przelewu na rachunek bankowy, z którego Gość dokonał wpłaty zadatku, w terminie do 7 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji z potwierdzeniem numeru konta, na które ma nastąpić zwrot.
Hotel zwróci Gościowi wpłacony kartą zadatek, w przypadku spełnienia warunków danej oferty, w terminie do 7 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji. Zwrot zostanie przekazany na kartę, z której była dokonywana płatność za pomocą „Formularza zwrotów” płatności kartą.
W przypadku anulowania rezerwacji po terminie wskazanym powyżej lub w przypadku nie pojawienia się Gościa w Hotelu w terminie rozpoczynającym pobyt zadatek nie podlega zwrotowi.
Skrócenie pobytu w Hotelu Szyszko*** jest traktowane jak rezygnacja po terminie określonym powyżej i wiąże się z koniecznością uregulowania zobowiązania wynikającego ze złożonej rezerwacji.
Walutą płatniczą w Hotelu jest złoty polski (PLN).
- Dokonywanie płatności
Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji online lub dokonywane później na rachunek bankowy wskazany w potwierdzeniu rezerwacji wysłanym na adres e-mail osoby dokonującej rezerwacji.
Rezerwacja uważana jest za gwarantowaną, wyłącznie po wpłaceniu zadatku w wysokości 100% kosztów pobytu.
Autoryzację kart kredytowych oraz rozliczenie płatności obsługuje podmiot zewnętrzny poprzez bezpośrednie połączenie z serwerem agenta rozliczeniowego kart płatniczych.
Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system płatności elektronicznych Przelewy 24.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Reklamacje
Reklamacje dotyczące zarówno technicznych aspektów funkcjonowania usług, jak i innych kwestii związanych z usługami należy zgłosić w formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres recepcja@hotel-szyszko.pl lub w formie pisemnej przesyłką pocztową na adres: Hotel Szyszko***, ul. Innowacyjna 3, 16-400 Suwałki.
Hotel Szyszko*** zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w czasie nie dłuższym niż 15 dni roboczych. Czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji, nie dłużej jednak niż do 35 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
Każda reklamacja winna zawierać szczegółowy opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia, dane Gościa, którego dotyczyła sytuacja oraz oczekiwania Gościa w kwestii rozpatrzenia reklamacji.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest MIRAGE Tomasz Szyszko, ul. Noniewicza 57, 16-400 Suwałki.
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński ul. Młyńska 12A, 58-570 Jelenia Góra nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
- Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo
do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania. - Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.
Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości
na adres e-mail: marketing@hotel-szyszko.pl. - Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.
Zobowiązania Administratora
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy
i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia. - Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesor – może być nim osoba fizyczna lub prawna, organ publiczny, jednostka organizacyjna lub inny podmiot, który przetwarza dane osobowe w imieniu administratora, w tym także właściciel serwera z kopią zapasową programu hotelowego oraz właściciel oprogramowania hotelowego) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak: systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji niezbędne w procesie realizacji rezerwacji lub innej usługi.
- Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje
w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl
- Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach
i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną. - Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa,
w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych
i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych. - Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
- W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany jest do:
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
- ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
- zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
- regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu
w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego na treść Regulaminu;
- rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;